jenteusa.reismee.nl

Week 2

Mijn tweede week in Amerika zit er alweer bijna op! (Ook alvoelt het alsof ik er al 2 maanden ben)


Zondag ging ik met Brandon en Lukas naar een Nascar race in Indianapolis. De baan was echt super groot en ik vond het heel cool om een keer mee te maken. In de avond had ik een bijeenkomst met andere exchangestudents in mijn omgeving. Er waren 4 meisjes uit: België, Servië, Oezbekistan en Thailand en 2 jongens uit Pakisten en Tsjechië. Het meisje uit Thailand gaat ook naar mijn school (ze begon pas sinds deze week) en we hebben 1 klas samen.


Maandag was de eerste voetbalwedstrijd. Ik mag helaas niet meedoen aan de wedstrijden (alleen trainingen) omdat ik volgens hun al teveel schooljaren heb gehad. De staat Indiana is hier blijkbaar heel streng in. Ik mag wel mee naar de wedstrijden en bij hun op de bank zitten. Maandag hadden ze met 0-8 verloren en hun tweede wedstrijd op woensdag hadden ze ook 8-0 verloren! Ik hoop voor ze dat hun aankomende wedstrijden beter gaan.


Ik heb mijn gymklas veranderd van Advanced PE naar Conditions. Dit houdt in dat het meer dingen zijn zoals gewichtheffen in plaats van teamsporten. In de gymklas die ik eerst had, waren alleen maar freshman (14 jarigen) en de mensen in mijn nieuwe gymklas zijn ouder. Dat is waarom ik het veranderd heb.


Toetsen hier zijn heel makkelijk. Het is bijna allemaal meerkeuze en bij sommige vakken mag je zelfs je notities erbij hebben (wel voor maar 10 minuten maar dan nog). Ook krijg je voor huiswerk cijfers maar eigenlijk krijg je altijd een 100% als je het maar maakt en inlevert, of de antwoorden nou goed zijn of niet.


Vanavond ga ik naar mijn eerste football game van de school! Ik ben heel benieuwd hoe dat is. Morgenavond ga ik naar een concert van Maroon 5 met m'n gastouders en vrienden van hun :)

Reacties

Reacties

Anja

Mooi om je avonturen te lezen Jente. Je lijkt al aardig ingeburgerd, heerlijk voor je! We blijven je volgen hoor! Groetjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!