jenteusa.reismee.nl

Week 3

Vorige week vrijdag was deeerste footballwedstrijd van mijn school. American football is een hele populaire sport hier, en bijna de hele school komt kijken als ze een thuiswedstrijd hebben. Ik ging samen met 3 vriendinnen heen en alle studenten moesten in het wit gekleed (een van de kleuren van de school). Ik snapte niet heel veel van de regels van American football, maar juichen wanneer iedereen juichte lukte wel :). In de rust trad de band van de school op en tijdens de wedstrijd waren er cheerleaders. Het is echt precies zoals je dat in de films ziet.


Zaterdag ging ik naar het concert van Maroon 5! Het was buiten, op een heel groot grasveld. Er konden ongeveer 20.000 mensen in. Ik was nog nooit naar een concert geweest maar ik vond het super leuk.


Op zondag was de moeder van Emily jarig (die naast ons woont). Ik ging samen met Lukas een cake versieren, die 'heel mooi' is geworden met haaien en unicorn sprincles. In de middag kwamen 2 vriendinnen langs om te zwemmen en de vrienden van Emily en Brandon (die vaak langskomen) kwamen ook.


Het weer is echt top hier. Het is bijna elke dag 30 graden en heel veel zon. Het zwembad in de tuin wordt dus ook volop gebruikt. Het enige nadeel is dat het overal binnen hier heel koud is, vooral op school. Ik loop dus ook elke dag rond met een trui en lange broek (bijna iedereen heeft dat), wat niet heel fijn is als je vrij bent en naar buiten stapt op het heetst van de dag. Gelukkig zijn de huizen ook makkelijk koel te houden, waardoor het niet benauwd is in huis.


Woensdag had mijn voetbalteam weer een wedstrijd. Ze hadden 1-5 gewonnen! Het was een hele belangrijke wedstrijd want de tegenstander was Greenwood. Dat is een school hier vlakbij en de grootste rivaal van Whiteland (mijn school).

Reacties

Reacties

huc

Hallo Jente,

kan de airco thuis en op school dan niet wat minder koud? Spaart energie.

Mvg,

huc

Arnold

Leuk om te lezen dat het goed met je gaat!
En inderdaad, die airco daar doet ons 'groene Europeanen' wel een beetje pijn.. πŸ˜…

Ik kijk uit naar het volgende verhaal.

Groetjes,
Arnold

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!