jenteusa.reismee.nl

Eerste blog

Welkom op mijn reis blog!

Op zaterdag 7 augustus vertrek ik naar Amerika om daar voor 10 maanden een exchange year te doen!

Ik ben geplaatst in de staat Indiana, in de stad Franklin. Mijn gastgezin bestaat uit moeder Emily, vader Brandon, zusje Ava (10) en broertje Lukas (7). Mijn school heet Whiteland community highschool en ligt in het plaatsje Whiteland.

Ik had op maandag 2 augustus mijn visumafspraak in Frankfurt (6 uur heen en 6 uur terug met de auto, je moet er maar wat voor over hebben). Ik kan donderdag mijn visum ophalen en dan kan ik zaterdag vertrekken!

Ik zal hier af en toe wat posten, om te laten weten wat ik allemaal meemaak.

Groetjes,

Jente

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!