jenteusa.reismee.nl

Week 34

Zaterdag gingen we eerst naar de hanging garden trail. Dat was een hiking trail waar je veel rotsen kon beklimmen. Ik ging met Brandon en Lukas helemaal naar de top, en vanaf daar konden we Lake Powell zien. Daarna gingen we naar Horseshoe bend. Dat was echt super mooi. Daarna reden we door Marble Canyon en stopten we bij Paria beach. Dat was een strandje bij de Colorado river. Hierna gingen we nog wat rotsen beklimmen en daarna reden we naar de Grand Canyon.

Zondag waren we de hele dag bij de grand canyon. We deden hikes en reden rond met de auto en stopten bij uitkijkpunten. Aan het eind van de middag reden we naar Sedona, waar we gingen overnachten.

Maandag gingen we naar red rock state park. Het was deze dag vooral bewolkt, maar het was alsnog mooi daar. Daarna gingen we naar montezuma castle national monument. Dat was een rots waarin mensen heel lang geleden hun huis hadden gebouwd. Aan het eind van de middag gingen we weer terug naar Brandon's oma in Mesa (Phoenix).

Dinsdag gingen we naar Saguaro national park. Dat is een park met heel veel cactussen in allemaal verschillende vormen en lengtes. Het regende best veel deze dag dus we bleven vooral veel in de auto, maar het was alsnog leuk om te zien.

Woensdagochtend gingen we nog even zwemmen in het buurtzwembad en daarna gingen we naar het vliegveld want in de avond vlogen we weer terug. We kwamen donderdag2 am (Indiana tijd) weer aan. Het was echt een super vakantie!

Foto's van Arizona zijn onder het kopje foto's!!