jenteusa.reismee.nl

Week 44

Zaterdag ging ik met Isaac en Ellie (Isaac's zusje) naar the children's museum of indianapolis. Maandag ging ik met Isaac shoppen in Greenwood en Franklin. In de avond ging ik met Haley en Amelia naar Bj's en daar hadden we pizzookies. (cookies in een pizzapan met ice cream).


Dinsdag ging ik met Isaac naar browncounty en we gingen naar de winkeltjes daar. In de avond had ik de track banquet waar ze de awards uitdelen. Je kan een award krijgen voor bijv meeste punten gescoord voor het team of hoogste GPA. Ik had ook een award gewonnen! Ik had de warrior award gekregen, omdat ik naar elke training was geweest ondanks dat ik in het begin niet eens wist of ik mee mocht doen met de meets en nadat mijn JV seizoen over was, nogsteeds naar de trainingen ging. Na de banquet ging ik met Sarah, Paige, Isaac en Jake naar Freedom park in Greenwood. Daar hadden we tennis gespeeld. Daarna gingen we naar Sarah's huis en hadden we tv gekeken.


Woensdag ging ik voor de laatste keer uiteten met mijn gastfamilie. We gingen eten bij de blue cactus in franklin. Donderdag was mijn laatste dag. Ik had in de avond een afscheidsfeestje bij mij thuis. Heel veel vrienden kwamen en het was heel gezellig. We hadden pizza en crumbl cookies en we hadden een kampvuur in de tuin.


Vrijdag 10 juni was de dag dat ik naar huis ging. Ik had afscheid genomen van Ava en daarna gingen we naar het vliegveld (ze had een choir performance en kon niet mee naar het vliegveld) Toen we op het vliegveld kwamen vertelden ze me dat mijn 2e vlucht (van washington dc naar amsterdam) gecanceled was. Mijn enige optie was toen om dezelfde vlucht te nemen maar dan een dag later. Ik ging dus weer terug naar huis met mijn gastfamilie. We gingen meteen door naar Ava's optreden en ze was zo blij om me weer te zien. We gingen uiteten voor lunch en ik ging met emily en haar moeder naar de mall.Emily was jarig dus we hadden taart gegeten in de avond.


Zaterdag moest ik dan toch echt naar huis. Eerst vloog ik van Indianapolis naar Washington DC en daarna naar Amsterdam.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!