jenteusa.reismee.nl

Week 33

Zaterdag ging ik shoppen met Emily.Zondag gingen we naar lego brickworld in indianapolis en daarna gingen we eten bij uno's. Maandag hadden we een track meet met Edgewood highschool. Dit was de eerste track meet buiten. Het was heel mooi weer en ondanks dat het lang duurde was het gezellig. In de tussentijd waren brandon en emily thuis en hoorden ze een geluid uit de regenpijp. Het bleek een vogel en emily filmde het toen de vogel eruit kwam. Het was een hele grappige video omdat ze zo erg schrok. Emily had daarna de video op tik tok gepost en een dag later had ze meer dan 1 miljoen views!!

Woensdag begon de trip naar Arizona!

We gingen om 3:00 in de ochtend weg, want onze vlucht was om 5:30. We kwamen rond 7:00 's ochtends aan (door tijdsverschil). We verbleven de eerste nacht bij Brandon's oma, want die woont in Phoenix. We gingen eerst ontbijten bij Cracker Barrel met Brandon's oma en daarna gingen we naar haar huis. In de middag gingen we naar Lost Dutchman state park. Daar was een berg met heel veel cactussen. We hadden een heel stuk van de berg beklommen en we hadden heel mooi uitzicht. Het weer was ook supermooi (25 graden met zon). Naast het park was een ghost town, een oud wild west dorp. Dat was ook cool om te zien. In de middag gingen we zwemmen in het buurtzwembad.

Donderdag begon de roadtrip. Als eerst gingen we naar Petrified forest national park. Heel lang geleden was dat een bos, maar nu was al het hout veranderd in steen. Er was een wandelroute waar je al die stenen kon zien, en er was een route waar je met de auto door heen kon rijden. Daarna gingen we overnachten in Chinle. Onderweg daar naartoe reden we een stukje over Route 66.

Vrijdag gingen we naar Canyon de Chelly. Het was heel mooi. Daarna reden we naar de 4 corners. Dat is het punt waar de staten Arizona, New Mexico, Colorado en Utah samenkomen. Hierna gingen we naar Monument valley, waar we een verkeerde route namen waardoor we voor een uur lang verdwaald waren op een zandweg. Hierdoor was het te laat om in het park te gaan, maar we konden het alsnog goed zien van een afstand. We gingen overnachten in een hotel in Page.