jenteusa.reismee.nl

Week 27

Zaterdag ochtend ging ik met Emily en Ava shoppen. Verder had ik dat weekend spelletjes gespeeld en films gekeken met mijn familie


Dinsdag was de laatste track conditioning want volgende week begint het seizoen.

Donderdag was de officiele start. We kregen informatie over het seizoen en we moesten wat formulieren invullen. Na school haalde Isaac me op en gingen we naar Freddy's.


Woensdag tijdens Algebra 2 deed mijn leraar een poll in de klas welke chex mix het beste was (snack mix met pretzels enz). Ik had dat nog nooit gehad en hij vond dat niet kunnen Vrijdag toen we weer wiskunde hadden, had hij dus voor mij een zak chex mix gehaald (zodat ik kon beslissen welke het beste was).


Vrijdagavond ging ik naar een basketbalwedstrijd van mijn school met Amelia, Haley en Jazzy. De wedstrijd was in Decatur en als we deze wedstrijd wonnen waren we de conference champions. De wedstrijd ging 2x in verlenging omdat het elke keer gelijkspel was. Uiteindelijk hadden we verloren maar het was wel een hele spannende wedstrijd.


Als je vragen hebt kan je altijd reageren onder mijn blog!

Reacties

Reacties

huc

heb je het al eens over de Amerikaanse politiek gehad?

Jente Baron

Ja af en toe. Hoewel Indiana erg republikeins is, is mijn woonplaats en school erg verdeeld.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!