jenteusa.reismee.nl

Week 43

Zaterdag ging ik met mijn hostfamily naar Indiana dunes national park. Dat is helemaal in het noorden van de staat, bij lake michigan. Het was heel mooi. Het water in het meer was super koud. Daarna gingen we de grens over naar Michigan en daar gingen we avondeten. In de avond gingen we weer terug naar Indiana en daar bleven we overnachten. Zondag gingen we naar Chicago. We hadden een boot tour gedaan en verder hadden we gewoon rond gelopen door de stad. In de avond gingen we weer naar huis.


Maandag was het memorial day. Ik ging naar Sarah en Paige. Jake was er met zijn ouders en zusjes.We hadden heel veel spelletjes gedaan zoals spikeball, kickball en volleyball in het zwembad. In de avond hadden we smores gemaakt en gingen we in de hot tub. Het was heel gezellig.


Dinsdag ging ik met een groep zwemmen in Haley's buurt zwembad. In de avond ging ik met Sarah, Jake en Isaac downtown. We gingen eten bij een taco restaurant en daarna hadden we ijs gehaald bij Subzero.


Woensdagavond ging ik zwemmen bij Sarah met Jake en Isaac. We hadden basketball gespeeld in het zwembad en gingen in de hot tub. Donderdag hadden ik de hele dag thuis gezwommen met Ava en Lukas. In de avond ging ik met Emily, Ava en Lukas minigolven in Greenwood.


Vrijdagmiddag ging ik met Amelia, Haley en Lily naar de state track meet. Het was bij Indiana University in Bloomington (ongeveer een uur rijden). De universiteit was heel cool om te zien en het was leuk om een state meet te zien. Iedereen die mee deed was super goed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!