jenteusa.reismee.nl

Aankomst

Gister was het dan zover, naar Amerika!! Ik moest om 6:30 op Schiphol zijn dus we gingen 4:00 weg van huis. Eenmaal daar aangekomen zagen we al snel andere uitwisselingsstudenten omdat we een prachtig oranje t-shirt van de organisatie hadden gekregen. Na het inchecken, afscheid nemen en door de douane ging het dan echt beginnen. We waren met een groep van 11 studenten die allemaal naar Newark (New York) gingen en dat was heel gezellig. Iedereen was zenuwachtig maar had er vooral heel veel zin in. Na 7,5 uur kwamen we aan in New York. Het was een hele relaxte vlucht. Omdat het vliegtuig niet vol zat had ik een hele rij stoelen voor mezelf, wat heel fijn is als je 7,5 uur in het vliegtuig moet. Veel geslapen had ik alleen niet, maar we kregen wel een lekker ontbijtje. Aangekomen in New York moest ik in m'n eentje door naar Chicago (vlucht van 2 uur) en daarna naar de eindbestemming: Indianapolis (vlucht van nog niet eens een uur).


Eenmaal aangekomen op het vliegveld stond mijn gastgezin me op te wachten. Super leuk om ze nu dan ook in het echt te ontmoeten. Helaas waren de kinderen er niet bij omdat het anders te druk werd. Hun oudste zoon, Ryan (18), was wel mee. Hij gaat vanaf woensdag voor 3 jaar in Japan wonen (bij het leger), en zal hem dus na woensdag niet meer zien. Onderweg gingen we eten bij Cracker Barrel, daar hadden ze vooral veel ontbijt dingen zoals pancakes, bacon and eggs. Daarna gingen we naar huis en stonden Ava, Lukas en oma op me op te wachten. Ze hadden een bord gemaakt met 'welcome home' en hadden rood, wit en blauwe ballonnen. Ze waren super enthousiast en wilden me meteen alles laten zien. Ik heb al kennis gemaakt met de kippen en de eend en een hele tour door het huis gekregen. Ondertussen was in al zo'n 24 uur wakker maar dat maakte Ava en Lukas niks uit :).

Reacties

Reacties

Oma

Mooi dat je zo goed ontvangen bent.
Hier is alles goed .Alle goeds gewenst en doe de familie de groeten van ons.
Veel liefs opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!