jenteusa.reismee.nl

Eerste dag

Vandaag was mijn eerste hele dag in Amerika. Na het ontbijt ging ik samen met Emily en Lukas naar het plaatsje Greenwood. Daar hebben we voor mij een Amerikaanse simkaart gehaald zodat ik hier kan bellen en data heb. Daarna gingen we naar Meijer, dat is een winkel wat lijkt op Target en Wallmart (Ze hebben daar alles: fietsen, speelgoed, kleding en natuurlijk eten). Daar hebben we wat boodschappen gedaan en daarna gingen we naar huis. In de middag kwamen vrienden van Emily en Brandon langs. Ze hebben 2 dochters die even oud zijn als Ava (10) en ze komen bijna elke week langs. We hebben gezwommen in het zwembad en gebarbecued. Ava en Lukas kwamen erachter dat ik thuis geen Engels praat, maar Nederlands. Ze wilden van alle woorden die ze maar konden bedenken weten hoe je het zegt in het Nederlands en Ava wil Nederlands leren praten binnen deze 10 maanden (omdat haar juffen en meesters haar dan cool gaan vinden). Daarna kreeg ik bij de barbecue bij elk stuk eten de vraag of we dat ook hadden in Nederland, wat bij het grootste deel zo was. (Emily: "she's from the Netherlands not from Mars!") In elk geval leuk dat ze zo geïnteresseerd zijn :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!