jenteusa.reismee.nl

Week 4

De eerste maand hier zit er alweer bijna op!!


Vorige week vrijdag gingen we naar een Indians baseballgame. Ik was al een keer eerder naar een baseballgame geweest maar alsnog was het een hele leuke ervaring. In het weekend hebben we niet heel veel gedaan behalve gezwommen in het zwembad en wat winkels bezocht. Bij de winkel Hobby Lobby verkopen ze heel veel dingen wat met (huis) decoratie te maken heeft. Ze hebben daar ook een kerstafdeling het hele jaar door


Maandag en woensdag had mijn voetbalteam weer wedstrijden, maandag: 10-1 gewonnen en woensdag: 2-3 verloren. Woensdag had ik een toets van sociology en ik had een perfect score (dat betekent 0 fout), samen met 2 anderen uit de klas. We kregen een applaus van de klas en docent, wat hier blijkbaar normaal is haha. Amerikanen zijn heel erg prestatie gericht en je krijgt ook vaak een beloning als je een goed cijfer hebt gehaald (applaus, naam op het bord schrijven, snoep)


Gisteravond was er weer een footballgame van mijn school. Dit keer was het thema: Hawaii/beach. Mijn school had helaas verloren maar het was alsnog heel leuk. Na de wedstrijd gingen we met een groepje vriendinnen eten bij 'Denny's'. Ze hadden daar burgers enzo maar ook ontbijt dingen zoals pancakes, toast, ei en bacon.


Ik zit nu met mijn gastfamilie in de auto onderweg naar St. Louis, dat is een stad in Missouri (2 staten verder). Het is ongeveer 4 uur rijden en we blijven daar 2 dagen. Maandag ben ik ook nog vrij van school want dan is het Labor day.

Reacties

Reacties

huc

Hallo Jente,

Leuk weetje, dat kerstspullen het hele jaar verkocht worden. Waarom eigenlijk? Die prestatiegerichtheid met toeters en bellen is ook iets voor hier, denk ik.
Bij Denny's heb ik ook eens gegeten. Het zag er vrij pover uit, maar het eten was relatief niet slecht.
Kortom je maakt wat mee.

Mvg,

huc
Keep us informed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!