jenteusa.reismee.nl

Week 6

Zaterdag was 9/11 precies 20 jaar geleden. De hele dag waren er nieuwsuitzendingen en herdenkingen op tv en vrijdag op school kregen we een opdracht bij sociology over hoe 9/11 de Amerikaanse maatschappij heeft veranderd (deel van mijn pws dus eigenlijk). Het leeft dus echt nog wel hier en het was interessant om het hier mee te maken. Verder hebben we op zaterdag niet heel veel gedaan, behalve gezwommen en s'mores gemaakt bij een kampvuur in de tuin.


Zondag gingen we naar Cincinnati in de staat Ohio. We gingen naar een footballgame van de Cincinnati Bengals tegen de Minnesota Vikings. Ondanks dat we in Cincinnati waren, waren we voor de Vikings (Brandon is een grote fan). Het stadion was heel groot en er waren cheerleaders. Ondanks dat ik nogsteeds niet veel snap van Football (zelfs na 4 wedstrijden) was het heel leuk! Na de wedstrijd gingen we naar de winkel 'Jungle Jims'. Dat is een grote supermarkt waar ze dingen verkopen per land/regio. Ze hadden ook een best groot deel met Nederlandse dingen, zoals: Venco drop, Wilhelmina pepermunt, Pickwick thee, Koopmans, hak, honig en heel veel soorten hagelslag. Het was heel grappig om te zien en ik vond het leuk om aan mijn gastgezin te laten zien wat we eten in Nederland. Ook heeft iedereen uit mijn gastgezin klompensloffen gekocht dus nu is mijn gastgezin ook een beetje Nederlands;)


Dinsdag gingen we na training met ons voetbalteam naar een volleyballwedstrijd van onze school. We hadden met dat team afgesproken dat wij een keer hun zouden supporten en zij komen a.s. maandag naar onze wedstrijd. Voor de wedstrijd kregen we pizza van de volleyballcoach.


Donderdagavond ging ik met een paar andere exchangestudents van mijn school (meisje uit Duitsland, meisje uit Thailand en jongen uit Azerbaijan) naar de mall in Greenwood.


Vanavond ga ik met mijn gastouders en vrienden van hun naar een concert van Jordan Davis (country zanger)

Reacties

Reacties

huc

never a dull moment!

Wanneer ga je golfen?

De popgroep Genesis schijnt ook door Amerika te touren. Ook interessant.

Hoe is het op school?

Alles Gute.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!