jenteusa.reismee.nl

Week 7

Vorige week vrijdag (17 sept) ging ik naar het concert van Jordan Davis, samen met mijn gastouders en 2 vrienden van hun. Het was best wel klein (3000 mensen) want hij is niet heel bekend, maar daardoor stonden we wel heel dichtbij! Het was heel cool om ook een keer een country concert mee te maken. 


Zaterdagochtend (18 sept) was het senior night (senior morning in ons geval). Elke sport op school heeft een senior night, dat houdt in dat de seniors van het team (laatste jaars highschool) geëerd worden voor de wedstrijd. Er wordt een klein verhaaltje over je verteld en je krijgt een aantal cadeautjes. (Omdat ik een junior ben hier, enalaatste jaar, had ik dit niet). Na de voetbalwedstrijd (die mijn team met 1-8 verloor) ging ik met vriendinnen naar een tenniswedstrijd van mijn school, daarna thuis zwemmen en in de avond hadden we een sleepover. 


Vorige week bij de winkel Jungle Jims hadden we pannenkoekenmix en vruchtenhagel gekocht. Dus ik had zondagavond voor het avondeten Nederlandse pannenkoeken gebakken en brood met hagelslag gemaakt (geen avondeten maar iedereen was toch al confused omdat ze hier pannenkoeken voor ontbijt eten). Mijn gastgezin vond het heel lekker! 


Woensdag hadden we een e-learning day. Dat houdt in de we niet naar school hoefden maar online 'les' hadden. We kregen voor elk vak een huiswerkopdracht en daar had je dan de hele dag de tijd voor. We hebben in totaal 4 e-learning dagen dit schooljaar. Ava en Lukas gaan naar de elementary school, maar het hele schooldistrict had een e-learning day dus zij waren ook vrij. In de ochtend hebben we gezellig met z'n allen huiswerk gemaakt. Aan het eind van de ochtend waren we allemaal klaar en daarna gingen we de hele middag shoppen. Ook heb ik mijn eerste pumpkin spice latte bij Starbucks gehad, ik vond het heel lekker! Nu het herfst is, is ALLES in pumpkin spice thema of Halloween. 


Op school gaat alles goed, ik haal veel hoge cijfers zonder er veel voor te doen en ik heb bijna nooit huiswerk. Dat is heel fijn want dan heb ik de rest van de dag en de weekenden tijd voor andere dingen. In mijn volgende blog zal ik mijn cijfers tot nu toe delen


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!