jenteusa.reismee.nl

Week 8

Vrijdag was de homecoming footballgame. Ik weet eigenlijk niet wat het verschil is met een normale footballgame maar homecoming is extra speciaal. Het thema was USA en mijn school had helaas verloren.


Zaterdag was de homecoming dance! Homecoming is een schoolfeest wat bijna elke school in Amerika heeft. Je 'moet' netjes gekleed maar het is minder formeel dan prom (homecoming is meestal korte jurken en prom lange jurken). Rond 15:00 kwamen 3 vriendinnen en begonnen we met klaarmaken. Toen we klaar waren hebben we veel foto's gemaakt (foto's heb ik gepost onder het kopje 'foto's' bovenaan mijn blog) en daarna gingen we eten bij Chicago's pizza. Het schoolfeest begon om 19:00 en het was op het football veld (door corona was het buiten). Om 22:00 was het afgelopen. Alles om het feest heen was eigenlijk leuker dan de dans zelf maar het was een hele leuke dag!


Woensdag hadden we de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen. We hebben nog wel sectionals, dat is een afvalrace waar de winnaars steeds een ronde verder gaan (beetje hetzelfde als bekerwedstrijden in NL). Na ongeveer 20 min gespeeld te hebben was een meisje van het andere team verkeerd gevallen en had haar been gebroken. De wedstrijd was gestopt en een ambulance kwam haar van het veld halen. Omdat de score toch niet meer uitmaakte voor het seizoen hoefden we niet meer verder te spelen en hoeven we de wedstrijd ook niet in te halen. De score was nog 0-0.


Mijn cijfers tot nu toe zijn:

Principles of business management: 98,4% (A)

Integrated chemistry and physics: 97,8% (A)

English 11: 100% (A)

Algebra 2: 95,8% (A)

Photography: 100% (A)

Conditioning: 100% (A)

Sociology: 99,4% (A)

US History: 92,7% (A)


Ik hoef nog maar 1 week naar school en dan hebben we 2 weken herfstvakantie!

Reacties

Reacties

huc

Hallo Jente,
De tijd van je leven lijkt het wel. Doen ze daar ook nog aan golf, behalve football? Wat popconcerten betreft, het schijnt dat Roger Waters ook 2022 door Amerika toert. Heel interessant.
Met welke opleiding in Nederland kun je jou huidige opleiding vergelijken. Je zit toch op een highschool?

Mvg,

Engelbert

Jente Baron

Sommige mensen doen golf en het is ook een sport op mijn school, maar golf is lang niet zo populair als football.

Ik doe hier highschool, dat is middelbare school

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!