jenteusa.reismee.nl

Week 10

Vrijdag was de laatste home footballgame van het seizoen (behalve sectionals). Het thema was blackout dus de studenten moesten in het zwart gekleed. Mijn school had de wedstrijd gewonnen met 31-6! Na de wedstrijd ging ik met een groep eten bij Chili's.


Zaterdag ging ik met mijn gastfamilie naar White castle (fastfood restaurant) en in de middag speelden we cornhole, dat is een spel wat typisch is voor de midwest. Zondag hadden we een nieuwe trampoline gekocht en in elkaar gezet en in de avond kwamen vrienden van mijn gastouders langs en hebben we Mexican train gespeeld (domino spel).


Maandag gingen we naar de Indiana premium outlets, dat is een outletmall. Hier hadden we kleding gekocht voor de roadtrip volgende week. Dinsdag hebben we bijna de hele dag mario kart gespeeld met mijn gastfamilie en hebben we cupcakes gemaakt en versierd. In de avond bleef ik bij een vriendin slapen. Woensdag ging ik met mijn gastmoeder naar de mall in Greenwood. Donderdag ging ik met mijn gastmoeder en zusje een workout doen in de garage waar mijn gastvader allemaal sportschool apparaten heeft.


We zijn nu op vakantie in Tennessee! Hier blijven we tot en met dinsdag

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!