jenteusa.reismee.nl

Week 12

Zaterdag ging ik met Haley naar een spookhuis in Indianapolis. Het heet Nightmare on Edgewood en het is het engste spookhuis in Indianapolis, waar de acteurs je ook mogen aanraken. Eerst stonden we bijna 4 uur in de rij maar dat was wel gezellig. We hadden in de rij wat mensen leren kennen waar we uiteindelijk ook mee naar binnen gingen. Er waren 3 spookhuizen waar je achterelkaar in ging. De eerste was een ziekenhuis, de tweede was een 'normaal' huis en de derde was een boerderij.


Op zondag had Ava een zwemcompetitie. Dit was haar eerste officiele zwemwedstrijd en we gingen met de hele familie kijken.


Na 2 weken vakantie had ik maandag weer school. Ik wilde graag in de winter basketbal doen maar ik mag helaas niet meedoen (omdat ik geen wedstrijden mag spelen en ze niet spelers willen voor alleen de trainingen) dus ik heb nu voorlopig geen sport na schooltijd. Toen ik maandag uit school thuis kwam gingen we onze nieuwe kat ophalen. We hadden een paar weken geleden een aanvraag gedaan voor een barncat (omdat er heel veel muizen in de barn zijn) en maandag konden we haar ophalen. Ze is wit met zwarte vlekken en haar naam is banana (ze had die naam al)


Dinsdag was de practice SAT. De SAT is een toets die je moet maken in highschool en de score is belangrijk voor colleges en universiteiten. Ik hoefde de toets niet te maken, maar ik moest wel op school zijn dus ik heb de toets ook maar gemaakt. Er waren 4 onderdelen (lezen, grammatica, wiskunde zonder rekenmachine en wiskunde met rekenmachine) en het duurde in totaal ongeveer 4 uur. De Engels onderdelen waren een beetje moeilijk maar wiskunde was best makkelijk.


Vrijdag begon het Halloween weekend!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!