jenteusa.reismee.nl

Week 13

Afgelopen zondag was Halloween en daarom hebben we het hele weekend Halloween dingen gedaan.


Vrijdag na school gingen we de pompoenen snijden die we hadden gehaald bij de pumkin patch. Ik had dit nog nooit eerder gedaan dus dat was heel leuk. Een vriendin van mijn gastmoeder had een shirt voor mij gemaakt met 'my first halloween'. We zagen in de winkels allemaal baby shirts met die tekst en mijn gastmoeder had het idee om dat ook voor mij te maken haha. Vrijdagavond gingen we weer naar de oude bioscoop in Franklin (the artcraft) naar de film Beetlejuice. In deze bioscoop hebben ze in de avond voordat de film begint wat activiteiten waarmee je prijzen kan winnen. 1 daarvan is degene die het verste weg woont. Mijn gastfamilie was helemaal enthousiast omdat ik dit kon winnen. Ik moest samen met een paar anderen die niet uit Amerika kwamen op het podium komen (ik had mijn 'my first halloween' shirt aan want had niet gedacht dat ik op een podium voor mensen moest staan dus dat was top). We moesten een pin plaatsen waar we vandaan kwamen en we kregen allemaal een doosje met snoep en popcorn.


Zaterdagavond gaf mijn gastfamilie een halloweenfeest. we waren met ongeveer 40 mensen. Omdat er ook een aantal kinderen kwamen hadden we wat activiteiten bedacht. We hadden een hindernisbaan gemaakt met hooibalen en pionnen en we hadden halloween eieren gevuld met snoep en verstopt in de tuin. Het feest was heel leuk, er was veel eten en we hadden een heel groot kampvuur.


Zondag was het Halloween. Ik was verkleed als een American football player van de Vikings (Brandon is daar fan van dus hij heeft een jersey en een helm die ik kon lenen). Lukas was verkleed als scream, Ava als een weerwolf, Emily als unicorn en Brandon als Indiana Jones. Ik de avond gingen we naar Emily's tante want die was jarig en zij woont in een woonwijk waar we konden trick or treaten. Wij wonen heel afgelegen en er zijn maar een paar huizen om ons heen dus het was leuker als we naar een woonwijk gingen. Trick or treat is vergelijkbaar met 11 november in Nederland, waar je langs de huizen gaat voor snoep. Het was heel leuk om een echte Amerikaanse Halloween mee te maken.


Woensdag hadden we weer een E-learning day. In de ochtend hadden we al ons schoolwerk gemaakt, in de middag gingen we lunchen bij een Mexicaans restaurant en in de middag heb ik buitengespeeld met Ava en Lukas. Het weer begint nu echt kouder te worden, het vriest in de nacht en duurt heel lang voordat het warmer wordt overdag. Het is wel bijna elke dag mooi weer met veel zon. Ik mis de regen in Nederland totaalniet!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!