jenteusa.reismee.nl

Week 15

Vrijdagavond hadden we koekjes gehaald van Crumbl cookie, dat is een winkel waar ze elke week 4 verschillende smaken koekjes hebben. De koekjes zijn heel groot en dik. Wij hadden de smaken: Dulche de leche, peanutbutter ft reese's pieces, classic sugar en milk chocolate chip. Die avond hadden we pizza besteld en gingen we films kijken met de familie.


Zondagochtend sneeuwde het! Er kan hier in de winter best veel sneeuw vallen en het sneeuwt ook al vaak in november. De sneeuw bleef niet liggen want overdag was het daar te warm voor. Ik had niet verwacht om nu al sneeuw te zien!


Een paar huizen naast ons woont een familie met 2 meisjes van 16 en 20. Ik had ze al een keer kort ontmoet maar dinsdagavond hadden ze mij uitgenodigd om langs te komen. Het was heel gezellig en we hebben al veel plannen gemaakt om dit jaar te doen


Ik heb nog maar een paar weken school voordat dit semester voorbij is. Volgend semester heb ik dezelfde vakken alleen heb ik psychology in plaats van sociology en heb ik Algebra 2 honors in plaats van normaal Algebra 2 (is hetzelfde alleen iets moeilijker en gaat sneller door de stof). Mijn laatste cijfers voor Algebra 2 waren 106%, 102% en 107% en ik verveel me altijd in die klas omdat het heel makkelijk is. Mijn docent had dus aangeraden om Algebra 2 honours te doen volgend semester.


Mijn cijfers op dit moment:

Business: 97,0%

ICP: 98,60%

English: 100%

Algebra 2: 99,03%

Photography: 96,59%

APC: 100%

Sociology: 96,41%

US history: 94,3%


Volgende week hoef ik alleen maar maandag en dinsdag naar school want donderdag is het thanksgiving. We hebben woensdag t/m vrijdag thanksgiving break.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!