jenteusa.reismee.nl

Week 16

Vrijdag bleef ik slapen bij m'n buurmeisjes waarmee ik vorige week ook had afgesproken. In de avond hadden we films gekeken en op zaterdag gingen we naar downtown Franklin. We hadden koffie gehaald en verder hebben we daar rondgelopen. In de middag hadden we spelletjes gespeeld. Zaterdagavond kwamen de vrienden van m'n gastouders weer langs en hebben we weer spelletjes gespeeld.

Maandagavond hadden we een banquet van voetbal op school. Iedereen bracht eten en er werden awards uitgereikt. Ook kreeg iedereen een letter en een pin voor de school jas (je kan een jas van de school bestellen als je een varsity sport of band etc doet) Elke keer als een sportseizoen over is krijg je een pin voor je jas. Zo kan je laten zien welke sporten/muziekdingen je hebt gedaan.

Woensdag was ik vrij van school en was Haley jarig. We gingen lunchen bij Olive Garden met een paar vriendinnen. In de avond ging ik met Emily een cake maken in de vorm van een kalkoen (we hadden een oude cakevorm gevonden van Emily's oma). De eerste cake was mislukt want de cake kwam maar half uit de cakevorm. Met die cake hadden we cakepops gemaakt (ook in de vorm van een kalkoen). De tweede cake was wel goed gelukt en die hadden we versierd met icing (dik glazuur).

Donderdag was het thanksgiving. In de ochtend hadden we de Macy's thanksgiving parade gekeken op tv. De meeste mensen vieren thanksgiving met familie maar wij vierden het met de vrienden van m'n gastouders en Emily's moeder. (we waren met z'n 10en) Er was heel veel eten: mac&cheese, ham, corn cassarole, bean cassarole, 2 soorten mashed potatoes, deviled eggs, pumpkin pie, cheesecake en natuurlijk onze turkey cake and cakepops. We begonnen al met eten om 13:00 en we hebben de hele middag en avond spelletjes gespeeld.

Vrijdag was het black friday maar daar hebben we niks mee gedaan. Veel winkels hier gingen al om 5 uur in de ochtend open en sommige rijen voor winkels begonnen al om 12 uur 's nachts. Wij gingen op vrijdag het huis versieren voor kerst. We hebben 1 kleine en 2 grote kerstbomen in de woonkamer en we hebben allemaal een kleine kerstboom in onze slaapkamer. In de avond hebben we de film Elf gekeken.