jenteusa.reismee.nl

Week 17

Zaterdag vierde ik weer thanksgiving maar dit keer met 5 vriendinnen (friendsgiving). Iedereen nam iets van eten mee en dit keer hadden we ook een kalkoen (typisch voor thanksgiving). We hadden een paar spelletjes gespeeld en het was heel gezellig. Zondagavond ging ik weer bij m'n buurmeisjes, Sarah en Paige avondeten.


Op dinsdag begon de training voor track. Het seizoen begint pas in februari maar voor de mensen die geen wintersport doen, is er elke week op dinsdag en donderdag training (pre-season). Bij track heb je 2 afdelingen: rennen en gooien. Bij rennen heb je korte afstanden, lange afstanden, hordelopen etc en bij gooien heb je discuswerpen etc. Ik doe de afdeling rennen maar weet nog niet precies wat ik ga doen als het seizoen begint. Bij de pre-season training doen we vooral gewichtheffen (wat ik ook in mijn conditioning class doe) en korte afstanden sprinten in de gang en dat timen. We kunnen nu niet naar buiten, dus alles moet binnen.


Woensdag was het 1 december. Veel families hier met kerst doen Elf on the shelf. Het is een poppetje in de vorm van een elf die overdag in je huis is en elke nacht naar de noordpool vliegt om de kerstman te vertellen of je je gedragen hebt of niet. Elke ochtend is de elf op een andere plek in het huis en doet dan iets grappigs (ik post wel wat foto's aan het eind van december maar als je wil weten wat het is zou ik het even opzoeken op internet). Dit is het 9e jaar dat mijn gastfamilie dit doet en Ava en Lukas geloven er nogsteeds in. De elf komt op 1 december en gaat weg op 25 december, als het kerst is. Op de eerste dag brengt de elf advent kalenders.


Donderdag had ik na school weer track practice en daarna haalden Sarah en Paige me op en gingen we naar wat winkels om kerstcadeau's te kopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!