jenteusa.reismee.nl

Week 18

Zaterdag ochtend had Lukas 2 basketbal wedstrijden. We moesten er al om 8:30 zijn voor foto's en de wedstrijden waren om 10:00 en 11:00. We waren dus de hele ochtend in de sporthal. Zondag was het 5 december. Mijn gastfamilie wilde hier ook sinterklaas vieren dus we hadden Ava en Lukas verteld dat sinterklaas dit jaar ook naar Amerika zou komen. Zaterdagavond hadden we onze klompen sloffen bij de openhaard gezet. Ava en lukas hadden er niet heel veel vertrouwen in maar zondagochtend zaten er toch cadeautjes in! Ze maakten mij zondagochtend vroeg wakker omdat ze zo excited waren. Ik had een kerstpyjama gekregen en Ava en Lukas een spelletje voor hun nintendo switch. Zondagavond hadden we gingerbreadhouses versierd. Het was best moeilijk omdat het heel klein was, maar was wel heel leuk om te doen.


Maandagavond gingen we naar Greenwood om door woonwijken te rijden waar huizen veel kerstdecoratie hebben op hun huis. Sommige huizen hadden echt super veel lampjes en kerstdecoratie en het was heel leuk om te zien. Er was een huis met het thema de grinch (de film) en de film speelt 24/7 af met een projector op het huis.


Woensdag had ik mijn varsity jacket besteld (waar ik die letter voor had gekregen) en ik krijg de jas waarschijnlijk ergens in de kerstvakantie. Donderdag na school en track practice had ik met Sarah en Paige frozen yoghurt gehaald en was ik de rest van de middag en avond bij hun thuis.


Ik hoef nog maar 1 week naar school en dan is het eerste semester alweer voorbij! Ik heb volgende week donderdag en vrijdag finals, dat is een toets voor elke klas over alle stof van het afgelopen half jaar. Daarna heb ik 2 weken kerstvakantie.


Ik heb wat foto's van de afgelopen maand gepost onder het kopje foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!