jenteusa.reismee.nl

Week 19

Zaterdagochtend had Lukas weer een basketbalwedstrijd, dit keer om 8 uur 's ochtends al. Ze hebben elke keer ouders nodig om de score bij te houden en de tijd te stoppen als de bal uit gaat etc. Dit keer vroegen ze Brandon en mij om dat te doen dus Brandon hield de score bij en ik deed de tijd. In de avond was er een kerst parade door Whiteland. We wisten niet wat we konden verwachten want mijn familie was daar ook nog nooit heen geweest. We gingen naar het huis van vrienden van Emily die in Whiteland wonen en waar de parade langs zou komen. De parade zou om 6 uur vertrekken en dan door verschillende woonwijken rijden. Wij waren de laatste woonwijk maar we dachten dat het niet heel lang zou duren. We hebben uiteindelijk bijna 3 uur gewacht voordat de parade bij ons kwam en het enige wat de parade was, was een brandweerwagen met de kerstman en een paar politieauto's. Aan het eind van de parade kwam de kerstman van de brandweer wagen af en kon je foto's maken met de kerstman. Ondanks dat we 3 uur hadden gewacht was het wel heel gezellig en grappig. Zondag gingen we naar wat winkels en gingen we uiteten bij een mexicaans restaurant.


Maandagavond gingen we naar downtown Indianapolis. Ik was al een paar keer in Indianapolis geweest (Baseballgame, Nascar, 2 concerten en state fair) maar was nog nooit echt downtown geweest. In het midden van de stad is monument circle. Met kerst hangen ze lampjes op het monument in de vorm van een kerstboom. Het is heel groot en was heel mooi om te zien.


Donderdag had ik de eerste helft van mijn finals en vrijdag de andere helft (4 per dag) De cijfers die ik heb gehaald op de finals: Business: 100%, Chemistry: 100%, English: 96%, Algebra 2: 103%, APC: 89% Sociology: 85% en US history: 95%. De finals tellen voor 20% mee dus deze cijfers hebben niet heel veel impact op mijn eindcijfers. Het eerste semester is dus nu voorbij!


Mijn eindcijfers voor het eerste semester:

Business: 96.7%

Chemistry: 99.5%

English: 96.9%

Algebra 2: 100.1%

Photography: 96.2%

APC: 97.2%

Sociology: 94.6%

US history: 95.9%


Nu heb ik 2 weken kerstvakantie!

Reacties

Reacties

Arnold

Goed bezig Jente ??
Fijne vakantie!

Oma en Opa Rutgers

Hallo Jente,
Bedankt voor je leuke berichten, we kunnen helemaalmet je meeleven en dat ziet er heel goed uit.
Je eindcijfers voor het eerste semester ziet er ook goed uit. Alleen de 100.1% voor algebra begrijp ik niet,
want hoger dan een 10 kun je toch niet+ maar het zal wel iets anders betekenen. Dat hoor ik vast nog wel een keer. Dus nu maar lekker genieten van je vakantie. Gelukkig ben


je nu niet in Nederland, want hier is niks te beleven. Lockdown.
.. alleen de supermarkten zijn maar open, verder is alles dicht.
We wensen je nog een hele fijne en gezellige tijd met je familie en al je vriendinnen, hopelijkhoren we snelweer iets.
Veel liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!