jenteusa.reismee.nl

Week 20

Zaterdag ging ik naar Sarah en Paige en kwamen nog 3 andere vrienden van hun. We hadden spelletjes gespeeld en we hadden gingerbread houses gemaakt.


Maandag had ik samen met Emily de hele dag kerstfilms gekeken. Dinsdagochtend gingen we naar downtown Indianapolis naar the festival of trees in the Indiana historical society. Het was een tentoonstelling van 75 kerstbomen, allemaal met een ander thema. Er was bijvoorbeeld een boom met allemaal donuts en een met allemaal schoenen maar er was ook een boom van de military en van Chick-fil-a en nog veel meer. In de avond ging ik met Amelia en Haley naar een basketbal wedstrijd van mijn school. De wedstrijd was in Seymour en was ongeveer een uur rijden. De eerste helft stonden we achter met best veel punten maar in het derde kwart kwamen we terug en hadden we de wedstrijd uiteindelijk gewonnen!


Woensdagochtend had ik de hele ochtend met Lukas buitengespeeld. Het was heel koud buiten maar wel heel mooi weer. We hadden basketball en baseball gespeeld. Ook had ik met Brandon de hele lengte van de oprit gerend (ong 200 meter) om te zien wie sneller was. Hij had gewonnen maar het scheelde nog geen seconde. In de middag kwam een vriend van Emily en Brandon langs en hadden we spelletjes gespeeld. In de avond gingen we naar de mall in Greenwood. In Amerika is alles met de kerstman heel groot en de kerstman is ook in veel malls zodat je kan vertellen wat je wil voor kerst. Normaal is dat voor kleine kinderen maar omdat ik dat nog nooit had gedaan wilde mijn gastfamilie dat ik dat ook ging doen. Het was heel grappig maar ook een beetje ongemakkelijk omdat ik veelste oud was.


Donderdagochtend hadden we een feestje van Brandon's werk bij het politiebureau. Het was leuk om even te zien waar Brandon werkt. In de middag vierden we kerst met vrienden. Eerst gingen we bowlen en daarna gingen we bij hun thuis eten en spelletjes spelen.


Vrijdag was het christmaseve. Onze elf on the shelf had een christmaseve to do list gemaakt met allemaal kerstdingen, zoals luister naar kerstmuziek, bak koekjes, kijk kerstfilms etc. Dat hadden we dus de hele dag gedaan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!