jenteusa.reismee.nl

Week 22

Zaterdagavond ging ik met Brandon en Lukas naar een Rodeo. Het was in het basketbal stadion in Indianapolis (ze hadden het basketbalveld omgebouwd voor een paar dagen). Het was een rodeo met stieren. Zondagavond hadden we weer met vrienden afgesproken bij sarah en paige thuis. We hadden spelletjes gespeeld en 2 films gekeken. Maandag was ik nog vrij van school en was ik in de middag weer bij sarah en paige.


Dinsdag begon school weer. Ondanks dat ik bijna dezelfde vakken heb, heb ik wel andere docenten voor sommige vakken en al mijn klassen (klasgenoten) zijn anders. Hier heb je 2 semesters en je begint eigenlijk weer helemaal opnieuw in het 2e semester. Het voelde bijna als een nieuw schooljaar. Ik heb dit semester APC (conditioning) met Amelia dus dat is leuk! De rest van mijn klassen zijn ook leuk. Dinsdag na school ging ik met vrienden duckpin bowlen in Franklin (bowlen maar dan kortere baan en kleinere ballen) en daarna gingen we uiteten.


Het begint nu ook echt kouder te worden. Vandaag was het -14! Ik ben hier inmiddels ook al 5 maanden, wat betekent dat ik al op de helft ben:( De tijd gaat zo snel!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!