jenteusa.reismee.nl

Week 23

Zaterdag kwam Emily's nicht langs met haar familie en we hadden spelletjes gespeeld en just dance gedaan. Dinsdagavond ging ik naar een basketbalwedstrijd van mijn school. Ze hadden dik gewonnen dus het was best saai maar het was alsnog wel gezellig.

Donderdag ging ik na school naar Sarah en Paige. We hadden gekookt en in de avond Crumble cookies gehaald.


Vrijdag had ik geen school omdat er teveel docenten afwezig waren door corona. Het gaat hier niet goed met corona maar er zijn bijna geen maatregelen. We moesten wel sinds deze week mondkapjes dragen op school maar dat is het enige. Ik hoorde later dat afgelopen woensdag ongeveer 500 leerlingen afwezig waren! (van de 2.000). Vrijdag werd dus nu een e-learning day, dus ik moest voor elk vak die dag een opdracht doen. Ik was hier in de ochtend al klaar mee dus in de middag had ik met vrienden afgesproken. Eerst gingen we eten bij five guys, daarna gingen we naar topgolf. Dat is een driving range waar je golfballetjes moet slaan in cirkels en dan krijg je punten. Voordat we terecht konden moesten we een uur wachten, dus in de tussentijd gingen we naar ikea want die zit er naast. Ikea is precies hetzelfde als in Nederland! Top golf was heel leuk ook al kon ik het niet heel goed. Daarna gingen we nog een film kijken bij Sarah thuis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!