jenteusa.reismee.nl

Week 24

Zaterdag had Lukas zijn laatste basketbal wedstrijd. Hij had de eerste wedstrijd gewonnen waardoor hij nog een wedstrijd moest spelen. Die had hij helaas verloren.


Zondagavond kwamen mijn vrienden langs bij ons thuis. We hadden just dance gespeeld en andere spelletjes en het was heel gezellig. Maandag was het Martin Luther King Jr. Day en daarom was ik vrij van school. Ik had die dag niet zo veel gedaan, behalve spelletjes gespeeld met mijn familie en in de avond kwam een vriend langs.


Donderdag ging ik na school weer naar Sarah en Paige en we hadden weer gekookt en Crumbl cookies gehaald. Vrijdag ging ik na school met Emily naar de kapper. Ik was nog geen een keer naar de kapper geweest hier en mijn haar is een heel stuk gegroeid. Emily had het wel een keer een beetje bijgeknipt maar verder niet. Er is nu niet heel veel af maar het lijkt wel wat beter. In de avond kwamen Jessi en Dustin weer langs met hun dochters van 10 (de vrienden van Emily en Brandon waar we veel dingen mee doen) en we hadden spelletjes gespeeld.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!