jenteusa.reismee.nl

Week 25

Zaterdagmiddag ging ik met Emily, Ava en Emily's moeder shoppen. Eerst gingen we lunchen bij Stake 'n shake en daarna gingen we naar de mall in Greenwood. Later die dag hadden we bij wallmart spray cheese gehaald (omdat dat iets Amerikaans was wat ik MOEST proberen). Het is vloeibare kaas en de fles lijkt op een slagroombus maar dan kleiner. Het was minder erg dan ik had verwacht!


Woensdag hadden we weer een e-learning day. Dit kwam goed uit want in de ochtend was het -17°C! Ik was al vrij snel klaar met mijn opdrachten en nadat ik Ava en Lukas had geholpen gingen we lunchen bij Chick-fil-a.

In de avond ging ik naar de bioscoop in Greenwood. Donderdagavond ging ik naar Sarah en Paige.


School is niet heel bijzonder, ik heb de eerste toetsen alweer gehad en had allemaal A's. Ondanks dat ik bijna dezelfde vakken heb, vind ik mijn klassen leuker dit semester. Ook de volgorde van mijn rooster vind ik beter. Op orange days heb ik: business, photography, psychology en us history. Op blue days heb ik: physics, conditioning, english en algebra 2

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!