jenteusa.reismee.nl

Week 26

Vrijdagavond had ik mijn verjaardag gevierd met vrienden. Ik had met Sarah en Paige afgesproken en zij hadden een surprise party georganiseerd (ookal had ik het al een beetje door). Ze hadden een taart voor mij gemaakt en we hadden spelletjes gespeeld, just dance gedaan en een film gekeken.


Zaterdagmiddag ging ik shoppen met Emily. Zondag ging ik met Amelia en Haley lunchen bij de old spaghetti factory in downtown Indianapolis.


Maandag was mijn verjaardag. Brandon moest die nacht werken dus toen hij thuis kwam van werk (wanneer ik opstond) had hij donuts gehaald voor ontbijt. In de avond gingen we uiteten bij een burger restaurant en ik had een mac&cheese burger.


Woensdag was er een sneeuwstorm voorspeld dus op dinsdagavond hadden scholen in de buurt al gezegd dat donderdag en vrijdag online schooldagen waren. Sommige scholen gingen ook al dicht op woensdag maar op mijn school deden ze 2 uur eerder vrij. Uiteindelijk kwam de sneeuw pas om 22:00 dus waren we voor niks eerder vrij (niet dat dat erg was). Op donderdag sneeuwde het de hele dag dus ik was niet naar buiten geweest, maar een vriendin van emily met haar zoon kwamen langs. Brandon had ze opgehaald met de auto en kwam vast te zitten op de terugweg dus was misschien niet heel slim maar het was wel gezellig. Vrijdag was het heel mooi weer dus toen heb ik heel lang met Lukas in de sneeuw gespeeld. We hadden o.a. een sneeuwpop gemaakt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!