jenteusa.reismee.nl

Week 28

Zondag was de superbowl (de laatste footballwedstrijd van het seizoen). Het is een heel groot ding hier. Het was de Rams (LA) vs de Bengals (Cincinnati). In september waren wij naar een wedstrijd van de Bengals geweest (ookal waren we toen voor het andere team) dus we waren nu voor de Bengals. Ze hadden verloren met 23-20.


Maandag begonnen de lente sporten op mijn school dus ook track! Maandag en dinsdag waren de tryouts (Iedereen had het team gemaakt). Net als met voetbal mag ik hier helaas geen wedstrijden doen, dus alleen trainingen. Het is jammer, maar ik vind de trainingen wel heel gezellig.


Dinsdag hadden we helaas onze hond Macy in moeten laten slapen. Waarschijnlijk had ze honden dementie en het ging steeds slechter met haar. In de avond ging ik nog even langs bij Sarah en Paige, want ik had hun al een tijdje niet gezien.


Woensdag hadden we de eerste echte track practice. We gingen nu ook eindelijk naar buiten (in plaats van in de hal in de school rennen). In de avond gingen we eten bij Cracker Barrel. Vrijdag had ik weer een e-learning day.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!