jenteusa.reismee.nl

Week 30

Vrijdagavond ging ik naar de basketbalwedstrijd van mijn school met Amelia en Haley. Het was senior night, maar ze hadden helaas verloren met 2 punten.

Zaterdag kwam Emily's nicht langs met haar familie en we hadden spelletjes gespeeld. Zondag had ik eerst buiten gespeeld met Lukas en daarna ging ik naar een verjaardag.


Dinsdagavond ging ik naar Sarah en Paige, we hadden gekookt en een film gekeken.

Woensdagochtend waren de SAT's. Voor mijn gevoel was het moeilijker dan de PSAT's maar nogsteeds goed te doen. In de middag waren we vrij en had ik met Isaac afgesproken.


Vrijdag tijdens school ging het brandalarm af. We dachten eerst dat het een brandoefening was, maar het bleek een bom threat. We hadden uiteindelijk meer dan een uur buiten gewacht terwijl ze de school doorzochten (het was 5 graden). Uiteindelijk bleek het niks.

Vrijdagavond was de eerste track meet van het seizoen. We moesten om 16:00 weer op school zijn dus in de tussentijd ging ik met Amelia naar Subway. Mijn school organiseerde het maar het was bij de Universiteit van Indianapolis. Er deden 18 scholen mee en bijna 800 atleten! Ik mag niet meedoen met de competities maar ik ging wel mee om te helpen en te supporten. Ik moest samen met 2 andere meisjes de atleten inschrijven. Ze kwamen naar onze tafel en zeiden hun event en naam en wij moesten hun naam afvinken en hun nummer geven. We waren daar de hele avond mee bezig maar konden ondertussen ons team supporten. We waren om 23:30 weer terug op school en daarna ging ik met Amelia naar taco bell.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!