jenteusa.reismee.nl

Week 35

Maandag moesten we weer naar school. Ik had nog best veel last van de 3 uur tijdsverschil met arizona dus het was lastig om weer vroeg op te staan.


Dinsdag hadden we een track meet vs Franklin central highschool, dat is de school waar Emily en Brandon op zaten. Girls hadden gewonnen, boys verloren.


Donderdag hadden we weer een track meet, dit keer in Southport tegen southport hs en franklin community hs. En dit keer mocht ik ook meedoen!! Ik deed de 100m, 200m en 4x400 relay (4 mensen doen 400m in estafette). Bij de 100m waren er 4 heats (groepen waarin je rent) en bij de 200m waren er 2. Ik mag niet in de eerste heat rennen, omdat die punten scoren voor het team en dat mag ik niet. Bij beide rende ik in de laatste heat en ik was eerste geworden in beide! Ik was dus niet eerste van iedereen, maar wel in mijn groep dus dat was leuk. De 400m ging iets minder, ook omdat ik al moe was van de andere events. Het was die dag wel heel koud (5 graden) en het regende bijna de hele avond. Ondanks dat was het wel heel leuk om een keer mee te maken. De meet was in Southport, en daar woont Isaac dus hij kwam kijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!