jenteusa.reismee.nl

Week 36

Zaterdag ging ik promdress shoppen met Emily. Prom is pas over een maand maar nu al was bijna alles uitverkocht. In de avond ging ik met Brandon en Emily uiteten bij een mexicaans restaurant en had ik voor het eerst fried icecream geprobeerd. Zondagochtend hadden we een nest met baby konijnen in onze tuin gevonden. Ze waren super schattig. Helaas zijn het wilde konijnen en konden we ze niet houden. In de middag kwam een vriendin van emily langs en we hadden een vuur gemaakt.


Dinsdagavond had ik met Sarah en Paige afgesproken. Sarah is sinds vorige week verloofd met Jake en is nu heel druk bezig met de bruiloft, dus daar had ik een beetje mee geholpen.

Woensdag ging ik weer promdress shoppen en nu had ik ook een gekocht!


Donderdag hadden we weer een track meet. Dit keer tegen Plainfield Highschool. Ik mocht ook weer meedoen en ik deed weer de 100m en 200m. Dit keer ging wat minder goed dan de eerste keer omdat deze school heel goed was. We hadden uiteindelijk met maar 4 punten verloren (Ik heb geen idee hoe het punten systeem werkt, maar de score was 68-64 dus 4 punten is niet veel).


Vrijdag na training ging iknaar de softballgame van mijn school, met Amelia, Haley en Jazzy. Onze school had gewonnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!