jenteusa.reismee.nl

Week 37

Zaterdag ging ik met Isaac naar Brown County. Dat is een state park, ongeveer een uur van mijn huis. Eerst zouden we daar heen voor de winkels omdat er een dorpje vlakbij is met leuke winkels. Toen we er waren was het super mooi weer, dus hadden we een wandelroute gedaan van 1.5 mile en daarna nog een wandelroute van 2 mile. We waren er niet helemaal op gekleed, maar het was wel heel leuk en was ook heel mooi daar.


Zondag was het pasen. Ava, Lukas en ik hadden een easter basket met easter candy gekregen. In de avond gingen we uiteten maar verder hadden we niks bijzonders gedaan voor Pasen.


Dinsdag hadden we weer een track meet en dit was een county meet. Dit was met alle scholen in de county (vergelijkbaar met gemeente) en in totaal waren we met 7 scholen (franklin community, greenwood community, center grove, indian creek, greenwood cristian, and edinburgh). Ik mocht niet meedoen omdat dit een officiele meet was, en alleen varsity mee deed. Mijn school was 2e geworden bij boys and girls!


Donderdag hadden we een home JV track meet, dus alleen junior varsity deed mee. (In track is er varsity en junior varsity. Varsity is de groep die punten scoort voor de school en jv is meestal de eerste jaars). Ik was eerste geworden op de 100m en 200m! Ik deed ook de 4x100 en de 4x400 (estafette) en mijn team had gewonnen bij de 4x100! Bij de 4x400 waren we tweede geworden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!