jenteusa.reismee.nl

Week 38

Zaterdag begon het little league baseball seizoen voor Lukas (baseball voor basisschool). De dag van de eerste wedstrijd doen alle teams een parade door Whiteland en alle kinderen gooien snoep naar de mensen die kijken. Het waren kinderen van 4 tot 10 jaar oud, dus heel schattig. Daarna had Lukas zijn eerste baseball game van het jaar. Het was deze dag heel mooi weer (28 graden met zon)

In de middag had Ava een dans voorstelling. In de avond hadden we een kampvuur in de tuin.

Zondag hadden we een easter party bij Brandon's werk.


Dinsdag had ik weer een JV trackmeet. Dit keer was het met 6 scholen (vorige week was 3 scholen). Ik was 3de geworden op de 100m, 1e op de 200m en mijn team was 2e geworden op de 4x100 en 4x400. Sarah en Isaac kwamen kijken bij de meet.


Donderdagavond ging ik naar Sarah en Paige. een van hun honden had een puppy gekregen dus die had ik voor het eerst gezien. Ze was super schattig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!