jenteusa.reismee.nl

Week 39

Zaterdag was Lukas jarig. Hij was 8 geworden. In de middag gingen we naar North Mass boulder met 2 van zijn vrienden. Dat was een plek waar je kon boulderen. Zondag had ik de hele dag buiten gespeeld met Lukas, en Brandon had een slang in de tuin gevonden. In de avond had ik met Isaac en Lukas een kampvuur in de tuin gemaakt.


Maandag na training hadden we een team dinner in de cafetaria op school. Daarna ging ik met Amelia en Lily naar de softball game van mijn school. Het softball team heeft dit seizoen tot nu toe alle wedstrijden gewonnen en is op dit moment de 2e beste van de staat!


Dinsdag was midstate conference voor track varsity (net als bij county mocht ik dus niet meedoen). De meet was bij onze school en er waren in totaal 8 scholen. De girls hadden gewonnen!! Dat betekent dat wij conference champions zijn dit jaar! Iedereen deed het super goed, Amelia en Lily hadden beide een new personal record gehaald (zij doen de 400 meter) Na de meet ging ik naar mc donalds met Amelia.


Woensdag voordat we begonnen met training gaf onze coach een speech met dat hij zo trots was etc, en trakteerde toen alle girls op ijs! Dairy queen is naast onze school dus we gingen met alle meisjes naar dairy queen (terwijl de jongens training hadden)


Donderdag was de laatste JV meet, dit was ook mid state conference dus er kwamen 8 scholen. De meet was bij Franklin Community Highschool. Dit was een verkorte meet omdat er zoveel scholen kwamen. Sommige eventen werden dus overgeslagen en ook de 200m (die doe ik dus dat was jammer). Ik was 3e geworden op de 100m (en personal record gehaald), mijn team was eerste geworden op de 4x100m en ook daar hadden we een nieuw record. Mijn team was 3e geworden op de 4x400m. Dit was de laatste meet waar ik kon meedoen (omdat er hierna alleen nog maar varsity meets zijn). Mijn seizoen is dus nu afgelopen, ookal ga ik nog wel meedoen met training omdat ik het leuk vind.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!