jenteusa.reismee.nl

Week 40

Zaterdag hadden we bij Sarah afgesproken met Isaac en Jake en we hadden spikebal en andere spelletjes gespeeld. In de avond gingen we in de hottub. Zondagavond kwamen amelia en haley naar mijn huis en ze hadden een poster gemaakt om mij naar prom te vragen. Dat heet een promposal.


De hele week was het heel mooi weer en ons zwembad ging ook weer open. Dinsdag ging ik weer naar Sarah en Isaac, Jake en Tim waren daar ook. We gingen weer in de hottub. Woensdag na training kwamen Amelia en Lily bij mij thuis zwemmen. Vrijdag kwam Lily bij mij thuis zwemmen. In de ochtend hadden onze buren een snapping turtle in onze tuin gezien. Dat is een schildpad die hard kan bijten, dus best gevaarlijk. Toen ik met Lily bij het zwembad lag, zagen we de schildpad naast het zwembad. Omdat deze schildpadden heel gevaarlijk kunnen zijn, konden we niks doen. Uiteindelijk sprong hij in ons zwembad. Brandon was eerst niet thuis maar toen hij thuis kwam had hij de schildpad eruit gehaald

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!